minimileyeve
Nieuwe Smiler
I'm not a barbie doll I'm not perfect, I'm just me.
|
Post by minimileyeve on Sept 30, 2013 19:57:51 GMT 1
Heey het was niet makkelijk maar het is me gelukt er hangen er 2 op school, ben echt heel blij dat het gelukt. En ik wilde nog even laten weten waarom deze actie zo belangrijk voor me is, als aller eerst Miley is echt een top vrouw en dat moet iedereen weten en ten tweede ze heeft me geholpen door de zware tijd waar ik door heen ben gegaan en waar ik nu steeds last van heb, en dat is pesten dat is iets wat op mijn school de normaalste zaak van de wereld is. Ik vind dat dus niet ik neem het voor iedereen op, maar sinds kort ben ik degene die gepest word daarom kan ik bijna niet meer mezelf zijn maar door Miley kan ik dat wel zij geeft me hoop, want zij is gewoon zichzelf en ze trekt zich er niks van aan wat anderen van haar vinden, en dat is gewoon mijn voorbeeld. Miley geeft me hoop en zelfvertrouwen om gewoon mezelf te zijn, en ze verdient het gewoon om heel veel herkenning te krijgen! sorry voor het lange verhaal ik wilde mijn verhaal even kwijt, Love Miley forever and Always! x Evelien
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Oct 1, 2013 10:52:34 GMT 1
Supergoed werk Evelien, en mooi gezegd! Zoals je weet heb je al gewonnen, dus morgenavond ben je er gezellig bij met alle Smilers!
|
|